Everonin järjestelmä on hankittu Autismisäätiön toimesta turvaamaan sekä henkilöstöä että osittain asiakkaita. Säätiön henkilökunta on arvostanut järjestelmän helppokäyttöisyyttä.
Autismisäätiön mielestä Everonin turvajärjestelmän parhaimpiin puoliin kuuluvat sen käyttäjäystävällisyys, vikasietoisuus sekä teknisen tuen nopea reagointi ja ammattitaito. Säätiö arvostaa myös sitä, että heidän palvelutarpeensa on huomioitu ja että erilaisten ratkaisuvaihtoehtojen löytäminen on ollut joustavaa ja neuvokasta.
Autismisäätiöllä on Everonilla oma nimetty yhteyshenkilö, jonka kanssa yhteistyö on ollut sujuvaa ja tehokasta. Yhteyshenkilö on heidän mielestään huolehtinut erinomaisesti siitä, että laitteistojen perehdytys on toteutettu sovitussa aikataulussa. Säätiö on myös pitänyt siitä, että he ovat voineet itse valita, ketkä Everonin työntekijöistä suorittavat laiteperehdytyksen henkilökunnalle.
Yhteyshenkilön erinomainen tavoitettavuus on varmistanut, että Autismisäätiön tarpeisiin on reagoitu nopeasti. Everonin teknistä tukea on pidetty korvaamattomana apuna monenlaisissa selvittelytilanteissa. Jos ongelmia on ilmennyt, Everonin henkilökunta on maltillisesti ohjannut ja opastanut säätiön henkilöstöä erilaisissa tilanteissa.
Everonin tekninen tuki on ratkaissut ongelmatilanteet ripeästi, ja apua on ollut hyvin saatavilla. Lähes aina tekninen tuki on pystynyt auttamaan Autismisäätiön henkilökuntaa jo ensimmäisellä puhelinsoitolla. Tarpeen vaatiessa säätiö on saanut nopeasti yksikköihinsä Everonin asiantuntijan selvittämään mahdollisia vikatilanteita tai opastamaan henkilöstöä järjestelmän käytössä.