Everonin turvajärjestelmä käytössä Tukena Martinkaaressa

Tukena Martinkaari sijaitsee Martin kaupunginosassa Hyvinkäällä. Tukena Martinkaari tarjoaa oman kodin 23 kehitysvammaiselle asukkaalle. Everonin turvajärjestelmä hankittiin Tukena Martinkaareen asiakasturvallisuuden parantamiseksi. Asukkailla on omat vuokra-asunnot kohteessa ja Everonin kutsupainikkeella asiakas voi kutsua ohjaajan paikalle.

Henkilökunta ja asukkaat tyytyväisiä Everonin järjestelmään

Henkilökunta on kokenut, että Everonin järjestelmä on tuonut asukkaille lisäturvaa. Järjestelmä toimii lisäapuna asiakastyössä ja sitä on helppo käyttää. Tukena Martinkaaressa työskennellään kahdessa kerroksessa ja työntekijöiden välinen kutsupainike tuo lisäturvaa työskentelyyn eli apua saa nopeasti tarvittaessa kerrosten välilläkin. Hyväksi on koettu myös se, että henkilökunnan väliseen painikkeeseen on liitetty myös vartijakutsun. Asukkaat kokevat, että turvallisuuden tunne on lisääntynyt, koska ohjaajan saa nopeasti paikalle kutsupainikkeella.
"Everonin järjestelmä on helppokäyttöinen ja järjestelmässä huomioidaan asiakkaiden yksilölliset tarpeet. Järjestelmä on tarvittaessa muokattavissa yksilöllisesti ja se joustaa erilaisiin tilanteisiin. Everonin asiakaspalvelu on toiminut erinomaisesti ja se on vastannut Tukena Martinkaaren tarpeisiin."
Miia Roisko, johtaja Tukena Martinkaari
Nopea apu asukkaalle
Yksilöllinen hälytyspainike mahdollistaa asukkaiden nopean yhteydenoton henkilökuntaan, mikä parantaa turvallisuutta ja tuo mielenrauhaa.
Välitön reagointi
Hälytyspainikkeen avulla henkilökunta saa nopeasti tiedon avuntarpeesta, mikä mahdollistaa välittömän reagoinnin hätätilanteisiin.
Enemmän itsenäisyyttä
Hälytyspainikkeen avulla asukkaat voivat itse päättää, milloin ja millaista apua haluavat. Tämä lisää heidän itsenäisyyttään ja antaa heille mahdollisuuden hallita omaa arkeaan.

Other case studies

downloadmagnifiercrossarrow-down