Everon Suomi

Technical Customer Support Specialist (Turku, Finland)

November 19, 2024

Everon on Euroopan johtava hoivateknologiaan erikoistunut yritys, jolla on toimistot Turussa (Suomi), Norrköpingissä (Ruotsi) ja Maidstonessa (Iso-Britannia). Lähes 80 työntekijäämme tekevät tiivistä yhteistyötä tuottaaksemme innovatiivisia ja luotettavia digitaalisia ratkaisuja, joiden tavoitteena on ylläpitää ja parantaa elämänlaatua. Laaja palveluvalikoimamme ulottuu hälytyspainikkeista tekoälyohjattuihin kamerasovelluksiin. 

Haemme nyt Everonille Turkuun teknistä asiakaspalvelijaa  

Teknisenä asiakaspalvelijana vastaat hoitaja- ja henkilöturvajärjestelmiemme teknisestä tuesta asiakkaillemme. Työtehtäviisi kuuluvat asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostilla sekä teknisten ongelmien ratkaisu ja raportointi. Lisäksi tuet ja opastat Everon Suomen alihankkijoita teknisissä asioissa.  

Onnistuaksesi tehtävässä tarvitset:   

  • Kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja teknisestä tuesta 
  • Yhteistyökykyä ja ratkaisukeskeistä asennetta 
  • Kykyä työskennellä itsenäisesti sekä sopeutua muuttuviin tilanteisiin 
  • Myönteistä suhtautumista uuden oppimiseen ja halua kehittyä 
  • Sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa 
  • Asiakaslähtöistä palveluasennetta puhelimitse ja sähköpostitse 

Lisäksi arvostamme:  

  • SQL-perusteiden hallintaa 
  • Atlassian-ohjelmistojen (Confluence ja Jira) käyttökokemusta 
  • Yleistä tietämystä tietoliikennetekniikasta ja tietotekniikasta 
  • Kerro meille! Todennäköisesti sinulla on jotain osaamista, josta tiedät olevan etua tässä tehtävässä! 

Tarjoamme sinulle vakituisen ja vastuullisen tehtävän kehittyvällä hoivateknologia-alalla. Saat käyttöösi modernit työvälineet sekä mahdollisuuden olla kehittämässä palvelutuotantoamme. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti arkisin klo 8–16 välillä eli asiakaspalvelumme aukioloaikana.  

Miksi Everon? 

Tulevaisuudessa me eri maissa työskentelevät everonilaiset teemme yhä tiiviimmin töitä yhdessä. Jaamme parhaita käytäntöjä, opettelemme uteliaina uusia taitoja ja kehittämme osaamistamme, sillä olemme sitoutuneet olemaan innovatiivinen kumppani asiakkaillemme myös tulevaisuudessa. 

Meillä ihmiset viihtyvät myös toimistolla ja uskommekin säännöllisten kasvokkain tapahtuvien kohtaamisten arvoon. Työskentelymallimme on hybridi ja meillä on mahdollisuus tehdä myös etätöitä (50 % työajasta). Työsuhteen aluksi toivomme, että sinun on mahdollisuus olla enemmän läsnä toimistolla kuin etänä.  

 Tarjoamme sinulle: 

  • Kansainvälisen työympäristön Turku-twistillä 
  • Kattavan työterveyshuollon Terveystalossa 
  • Smartumin lounas- ja hyvinvointiedut 
  • Yhteiset tapahtumat ja aamiaiset 
  • Ilmaisen pysäköinnin toimistollamme Turun Kupittaalla 

Kiinnostuitko? 

Ilmaisethan kiinnostuksesi liittyä joukkoomme torstaihin 21. marraskuuta 2024 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Kimmo Ahlqvist, kimmo.ahlqvist(at)everon.fi. Palaamme kaikille hakijoille perjantaihin 29.11.2024 mennessä rekrytointiprosessin etenemiseen liittyen. 

Tavoitteenamme on tehdä rekrytointipäätös joulukuun 2024 aikana. Keskustelemme palkkausperusteista ensimmäisessä tapaamisessamme. 

Everonilla uskomme kokemuksen perusteella, että teknologia ja tiedon tehokas hyödyntäminen ovat avainasemassa turvallisemman vanhuuden rakentamisessa. Teknologian roolina on vapauttaa ammattilaisten aikaa tärkeimpiin kohtaamisiin ihmisten kanssa, samalla lisäten turvallisuutta ja mielenrauhaa niin vanhuksille, heidän läheisilleen kuin hoitajillekin. Pitkän kokemuksemme ja kansainvälisten kumppaniemme ansiosta me everonilaiset kuljemme hoivateknologian kehityksen etujoukoissa.

Related Articles

arrow-down